Merhaba, Oyunumda bir üçgen şekil oluşturdum. Bu üçgene şöyle bir script yazdım
`using System;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
public class MouseFollow : MonoBehaviour
{
private Vector3 _target;
public Camera Camera;
public bool FollowMouse;
public bool ShipAccelerates;
public float ShipSpeed = 2.0f;
public void OnEnable()
{
if (Camera == null)
{
Debug.Log("Camera not set");
}
}
public void Update()
{
if (FollowMouse || Input.GetMouseButton(0))
{
_target = Camera.ScreenToWorldPoint(Input.mousePosition);
_target.z = 0;
}
var delta = ShipSpeed * Time.deltaTime;
if (ShipAccelerates)
{
delta *= Vector3.Distance(transform.position, _target);
}
transform.position = Vector3.MoveTowards(transform.position, _target, delta);
}
}
`
Benim istediğim bu scripte şöyle bir şey eklemek: Farenin bulunduğu pozisyona üçgenin tepesinin bakması. Şimdiden Teşekkürler.